Damy Rocka Acoustic - "Jestem kobietą"!



22 lipca odbyła się kolejna odsłona projektu Damy Rocka pod tytułem "Jestem kobietą".

Na Letniej Scenie Starego Klasztoru zabrzmiały utwory polskich wokalistek, które na stałe zapisały się w historii muzyki rockowej. Usłyzeliśmy takie utwory jak "Kocham Cię kochanie moje" - zespołu Maanam, "Babę zesłał Bóg" - Renaty Przemyk czy też "Moja i Twoja nadzieja" - zespołu Hey.

Nie zabrakło także znanych hitów Beaty Kozidrak i zespołu Bajm, Varius Manx, Edyty Bartosiewicz, Kasi Kowalskiej, Martyny Jakubowicz i wielu innych cenionych wokalistek.Muzyczny wieczór poprowadziła wrocławska wokalistka Nikola Warda z towarzyszeniem zespołu w składzie:

Robert Dachowski - perkusja
Magdalena Dachowska - bas
Marcin Gołda - gitara
Łukasz Parlicki - gitara
Adam Komorowski - piano
Gabrysia Cybuch - chórki/flet poprzeczny
Jarosław Dąbrowski - saksofon
































Popular Posts